Trix-en-Sjack.reismee.nl

VERHUISD!!!!!

We zijn verhuisd!!!!!
Nadat Trix eerder al een hele leuke porch-set had gescoord op de
Arubaanse Marktplaat-site en als een heuse hillbilly (zie foto) het hele spul naar
ons nieuwe stekkie had gebracht waren we klaar om over te gaan.
Had je ons vantevoren gezegd hoeveel werk het is om te verhuizen,
hadden we het waarschijnlijk niet gedaan. Woensdag 29 augustus rond
1700 uur werd de container voor de deur van ons nieuwe huis afgeleverd.
Volgens de schriftelijke bevestiging van Caribbean Moving Services
zouden de verhuizers op donderdag 30 augustus omstreeks 08.25 uur
arriveren. En jawel hoor, om 08.15 uur waren ze er al, 4 man sterk plus
een hele irritante, zelfvoldane douane-inspecteur die wel eens even
kwam checken wat wij zoal illegaal invoerden. Trix en ik hadden vantevoren
afgesproken dat we de douanier koste wat kost te vriend zouden houden, want
ze kunnen je leven tot een hel maken. Op de bijgevoegde foto kun je zien dat
Trix zich daar terdege van bewust was. Ze heeft de man werkelijk de hele
tijd bezig gehouden. Zo kregen wij alle gelegenheid om de meegesmokkelde
contrabande ongemerkt uit te laden
Cool
.Uiteindelijk heeft hij geen enkele doos
gecontroleerd!
Ik had ivm de verhuizing een hele weekvrij gekregen (!) en zo hadden we alle
tijd en ruimte om de dingen op ons gemakkie te doen. Ondanks een paar
ongemakken, zoals een wasmachine en eentv die dienst weigerden, verliep
de hele operatie vrij voorspoedig. Bij dereis overzee was in de container helemaal
niks kapot gegaan. Alles was nogin prima staat. Inmiddels functioneren de tv en de wasmachine zoals het hoort,wonen wij in ons nieuwe huisje en is het leven weer normaal.
Gisteren weer een prachtige zonsondergang zitten bewonderen en morgen weer
vroeg op om op tijd op de zaak te kunnen zijn. In de fotoserie van vandaag ook nog een paar sfeerimpressies toegevoegd, dan weten jullie weer hoe slecht wij het hier hebben.

Heel veel groeten weer vanuit het altijd zonnige Aruba,
we zien/spreken/schrijven elkaar weer
Doeii

o ja,

SCHÖPPE MIE FOREVER!!!!

Thea

Eindelijk weer jullie eigen spullen. Hebben jullie wel genoeg om het huis te vullen?

hennie j

he he, intelik hes dich now begrip veur mich!
Velt nog neet mei ?hoesvrouw? te zien.
Now ouk nog ut ganse, groete, nieje hoes in gaon richte.
Want ouk det zal wal weer op dien tiere schouwers terech
komme!
Life sucks........ maar neet ech!

Jan

Gefeliciteerd guys met jullie nieuwe stekkie. Geniet van alles en tot snel.

Alex en Mieke

Nou nou dat ziet er allemaal goed uit...
En die van de douane komt ons verdacht bekend voor, alleen bij ons was ze vrouwelijk maar de karaktereigenschappen kloppen. Baby beach ziet er ook nog steeds goed uit.
Maar nu jullie gesetteld zijn kan het echte wennen beginnen en kan Trix de verf kopen voor de kokosnoten! Veel geluk op jullie nieuwe stekkie. Trouwens die leguanen kun je eten, smaken naar kip.

Niki

Daag oom en tante,

Proficiat met og nieije huuske! Zuut dr sjiek oet...en al in ut bezit van un hoesdier, zeen ik. Now de rust weer beej og is wedergekierd kinne we weer skype. (Mot nog waal efkes unne camera kaupe.)

emiel

Ziet er echt allemaal te gek uit. Weet zeker dat jullie er een succes van gaan maken met zn tween.

Trix, toen ik die kameleon zag wist ik dat jij die foto niet gemaakt had, anders was tie wel paars gekleurd!!
Gr.

Roger

Heej Sjack en Trix. Veel woonplezier in jullie eigen huis met jullie eigen spullen. Hier geen baby beach maar Krickenbecker see of de blauwe laguna.
Geniet ze.

Evert en Carin Bosman Theelen

Ha Trix en Sjack,

Geweldig dat jullie het zo naar jullie zin hebben. De foto's en verhalen volgen we op de voet. Het ziet er allemaal super uit.

Heel veel groetjes Carin en Evert

Janette

Als je dan toch verhuisd bent......we zijn hie nog een week!

Emmie

Terwijl het hier kil en grijs is en de eerste blaadjes weer vallen, zit ik te kijken naar die mooie foto's van jullie. Als je dan ook weet dat het op Aruba echt zo mooi, warm en zonnig is, krijg je de neiging om zo op het vliegtuig te stappen. Kortom, ik ben wel een beetje jaloers. Ik ben erg blij dat jullie nu een fijn stekkie gevonden hebben en dat jullie huis een thuis is geworden. Veel liefs.