Trix-en-Sjack.reismee.nl

Met pensioen

Vandaag heb ik mijn laatste werkdag gehad!!!

geeft me een heel dubbel gevoel, aan de ene kant zal ik mijn collega's missen, maar aan de andere kant is het heerlijk om een nieuw leven te beginnen.

nu eerst 14 dagen vakantie !!?? en per 1 juli ga ik dus echt met pensioen. (weer een Whoaah moment)

het wordt nog hard werken om alles voor 16 juli - want dan komen de verhuizers - geregeld te krijgen.

we liggen nog steeds op schema, het is alleen jammer dat het huis nog niet verkocht is, maar dat is geen onoverkomelijk probleem. We hebben er natuurlijk wel rekening mee gehouden dat het niet verkocht zal zijn als we gaan.

groetjes

Trix

Reacties

Reacties

The Lizard Inn

Hallo Trix (en Sjack),

met pensioen !!!???!!! werken zul je bedoelen. Op Bonaire wacht nog een schone taak voor je als receptioniste, mocht de boel op Aruba in het honderd lopen.

Succes met de verhuizing !

Zonnige groetjesm
Rene & Annemieke (pootje van Max)

Stacey

Hoi Trix (en Sjack),

Nog even en dan is het zo ver. Leuk dat we via deze site toch nog een beetje up-to-date blijven van jullie avonturen.
Poehh Trix, nu twee weken vakantie..en daarna nog meer 'vakantie'. Zwaar leven;)

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!

Groetjes,
Stacey

Janette

Hallo lieve lui! Nu zijn dus echt de voorbereidingen in volle gang, terwijl ik vorige maand de zolder al indrukwekkend vond. Laat het gewoon onder de categorie "voorpret" vallen! Misschien nog iemand inhuren voor een update van je woning? Bijvoorbeeld een woonstyliste? Schijnt erg goed te werken.
Ik wens jullie een warme laatste maand in Nederland, want dan hebben wij daar ook profijt van. De herfst zou ik in ieder geval niet missen op Aruba. (en die is daar ook niet!)
Tot gauw! Xxx

Janette

Of moest het hier eerst nog zomer worden? Ik ben het kwijt.... Dat probleem is voor jullie nog van korte duur!

Sjonnie

Erm maedje! Die paar waeke kumps-se auch nag waal door toch? Waal sjokkend um heejboave al te môtte laeze, det ût op Aruba gèn hèrufs guëf. Ich bin now al sjtiksjeloers! Trouwes, as ich get sjrief op dees site, den zal ich det in ût plat (oké, waal Tegels) doan, den bliëf geej cultureel nag ein bietje aangesjloate!

Bis sjnel!

Marianne

Hey Sjack en Trix,

Wat leuk zo'n weblog. Zal jullie zeker volgen. Kan ik toch nog de journaliste uithangen want: de neilesmaedjes op de hoogte houden van jullie capriolen.

Groet, Marianne

Jan

Hoi Sjack en Trix
Super dat alles goed verloopt en dat je inmiddels je laatste werkdag hebt gehad Trix. Ja dat zeker nog hard werken worden. Nog 4 weken voor de verhuizing. Raar idee kan ik me zo voorstellen. Ik vraag me af wanneer dit voor mij en misschien ook voor anderen gaat gelden. Maar bij jullie is het bijna zover. Mooi man!!
Geniet nog maar even van het kille en natte weer in Nederland, dit zal straks tot het verleden behoren, althans de temperatuur.
Groet Jan

Maria (en natuurlijk Piet)

Leuk om jullie zo te volgen op deze manier. Dan is het niet helemaal uit het oog uit het hart. Ga zeker jullie belevenissen volgen. Wij wensen jullie een super fijne tijd toe.

groetjes Maria (en Piet)

Ruud Geelen

Beste Sjack en Trix,
Ik wens jullie een geweldige tijd in Aruba. Jammergenoeg heb jullie niet meer gezien tijdens het werk de laatste week maar dat zal beslist nog wel een keer gebeuren hier of in Aruba. Van je collega's had ik al vernomen dat de bijeenkomsten nav je vertrek mooi waren. Leuk om jullie avontuur via deze weblog te volgens en alvast toi toi toi oftwel tuut tuut tuut.... groeten van Ruud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!