Trix-en-Sjack.reismee.nl

WE HEBBEN EEN HUIS!!

Joepie, we hebben een huis!!

Het ligt in 'Topaz'in de wijk Noord

je weet niet wat je ziet!!

Cool
(foto's)

3 slaapkamers, 2 badkamers, zwembadje!!! van olympische afmetingen, porch met BBQ.

Het kan niet op!! Vanuit deze basis kunnen we op ons gemakkie het eiland af gaan struinen op zoek naar een definitieve woning. Dit huis is namelijkbedoeld voortijdelijke huisvesting, maximaal 6-8 weken.

Ik kan niet wachten, de vertrekdatum komt steeds dichterbij, het zijn nog maar 4 weken!!

Ben ik gestopt met werken, heb ik al 2 dagen bij de tandarts gezeten omdat zondageenkies afbrak( enna het een vindt hij hetander)onder het BBQ-en bij Herman en Mieke, ze krijgen vanzelf de rekening....

De zolder is nog steeds een chaos (Janette) en wij krijgen zaterdag slapers (Sjonnie en Henny) dus morgen moet ik daar eerst aan de slag zodat er in elk geval een pad naar het bed is.

tot weer

Reacties

Reacties

annemieke

Wauw zeg dat ziet er super uit, ga maar vast genieten.
Sunny regards annemieke

Elmy

Det zuut daor geweldig oet.
Ik kin mich veurstelle det geej neet kin wachte.

Stacey

Dat ziet er goed uit hoor! Wordt heerlijk vertoeven daar volgens mij;)

Luus & Wiel

Sjonge - Sjonge. Det kin neet op h茅. Net iets 么et ein vekansiefillem. Kinne 么s veurstelle, d猫t geej neet mi毛r kint wachte. Z没没t d'r hielema么l geweldig 么et. Kriege ech zin um 么ch vollegend ja么r te k么mme bezeuke. Waal in ein sa没rtgeliek h没没ske natuurlik. Met z么'n zellefde zwumbadje.

Harriet en Frans

Proficiat met jullie nieuwe huis, wij zijn maar wat blij dat wij ongeschonden uit de bbq zijn gekomen.
Stel je eens voor je tandensmid heeft een half jaar nodig om je te reviseren.

Thea

Wat een prachtig huis. Ziet er geweldig uit, ook voor de toekomstige gasten. Hopelijk gaat jullie huis er straks ook zo mooi uitzien. Verheug me er al op om te komen.

ilse

En dan gebruik je al onderschrift ' huisJE' ?!
Te decadent!! ;)
Succes met de voorbereidingen, dinsdag veel plezier en straks een hele fijne tijd gewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!