Trix-en-Sjack.reismee.nl

Living in a box

Vandaag kwamen de verhuizers (en ze komen morgen terug). Wat een raar gevoel. Vreemde mensen snuffelen door JOUW spullen. Alles wordt netjes verpakt, dat wel. Zelfs de keukenrolhouder werd met het restant keukenrol netjes in bubbeltjesfolie gedraaid en in de verhuisdoos gestopt

Surprised
. Inmiddels is alles in ons huis ingepakt in kartonnen dozen, vandaar de titel. Trouwens, ingepakt in dozen en klaar om….. Ik realiseer me nu dat ik vergeten ben om de verhuizers naar hun ID te vragen om te checken of ze wel echt voor het verhuisbedrijf werken, dadelijk hebben we Burglary International binnengehaald.

Maar goed, werkelijk elke doos wordt op alle hoeken en naden “waterdicht” met ductape dichtgeplakt. Straks zullen we ons stanleymes hard nodig hebben om alles weer open te krijgen. O nee, dat is ook ingepakt, maar in welke doos ook alweer, die witte misschien? Hetzelfde geldt voor het fototoestel. Graag had ik hier een foto bij gedaan van de enorme stapels witte dozen die nu de woonkamer bevolken, maar waarschijnlijk zit dat ook in een van die dozen, net als de decoder van Ziggo die we terug moeten geven enz. enz. Chaos troef dus, maar dat schijnt part of the process te zijn? Ik begrijp nu wat mensen bedoelen als ze zeggen dat ze zich ontheemd voelen.

Afijn, dadelijk op Aruba krijgen we hopelijk een antwoord op al die vragen.

Tot schrijfs,

Trix&Sjack

Janette

Lieve schatten, heel veel sterkte de laatste dagen in Nederland! Ik snap dat je even het spoor een beetje bijster bent, maar straks komt alles weer tevoorschijn. Wij gaan 1 september naar Bonaire; misschien wat afspreken bij jullie of bij ons? Zou ons verschrikkelijk leuk lijken. Laat het even weten!! Hele goede reis en tot gauw! XXXX Lukas en Janette

Rob de Haan.

Trix en Sjack,
Ik wens jullie een goede reis naar de tropen en een geweldig verblijf daar. Sjack het was een leuke tijd om met jou samen te kunnen werken. Nogmaals dank voor je introductie. Ik hoop vanaf september aan de slag te kunnen en hou je op de hoogte.
Nogmaals succes en een geweldige tijd in de tropen.

Groetjes Rob

Priscilla GrĂĽter

Sjack en Trix,

komt nu wel heel dichtbij hè! Nog een paar dagen genieten van het prachtige Nederlandse weer en dan mogen jullie gaan genieten van het prachtige weer op Aruba. Bedankt dat ik mag meelezen/genieten van jullie voorbereidingen en straks als jullie arriveren op Aruba. Alvast een goeie reis en tot gauw.

Groetjes Priscilla

sjonnie

Heej avonturiers,
Nog effe……. Druk met (laten) inpakken, laatste zus, laatste zo…… traantje op Schiphol….. maar dan het avontuur. Wij zijn niet zo heel weinig jaloers! Hoe dan ook, ontzettend veel plezier ginds en tot mails!
John&Hennie

Marcel en Ellen

Beste Sjack en Trix

Eindelijk is het dan zo ver....Een nieuw avontuur gaat beginnen! Wij zijn ervan overtuigd dat jullie daar een fantastische tijd gaan krijgen. Wij wensen jullie het allerbeste en veel geluk daar. Allebei bedankt voor de geweldige samenwerking en laat op tijd iets van je horen. De wereld wordt steeds kleiner dus wellicht tot ziens.

Marcel en Ellen

Marianne

Raar gevoel moet het zijn, vreemde mensen aan jouw spullen, alles ingepakt en niet weten waar je je de laatste dagen in Nederland moet ophouden. Ik heb al kriebels! Trix, jij niet natuurlijk, nuchterheid zelve maar hoe zit het met jou? Trix, de neiles zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou. Gelukkig krijgen we versterking van een andere woutenvrouw, Emmy. Een prima overtocht gewenst vanuit Hongarije.